Öne Çıkan Yayın

Hyper Light Drifter

30 Ekim 2016 Pazar

Final Fight



Final Fight, Capcom firması tarafından ilk defa 1989 yılında satışa sunulmuş bir konsol oyunudur.Çocukluğunu benim gibi atari salonlarında geçirmiş bir çocuk için asıl adı haggar dır ben hiç duymadım bir atari salonunda ya şu final fight a bir girelim dendiğini diyen varsada nadir ne diyorum lan ben haggar tabi diye asimile olmuş olabilir.:)
Özellikle Final Fight 1 anlatmak istedim çünkü bu oyunun 3 serisi bulunmakta ve en baba benim en zevk aldığım oyunun birinsici olan FF 1 dir.
Oyundaki senaryoyu yürüten ana karakterimiz haggardır,Horace Belger denen serseri lideri kızımız jessica yı kaçırır bizde onun peşine düşeriz bu arada 2 karakter daha vardır oyunda biri jessica nın erkek arkadaşı cody diğeri abisi guy bu macera boyunca artık 3 kişi oynarsanız full ekip 2 kişi oynarsanızda guy yada cody den biri size eşlik ediyor olacak.

Hala arada keyifli vakit geçirmek adına oynadığım nadide bir oyundur kendisi bu oyun türkiyedeki atari salonlarında street fighter 2 ile birlikte oynanmadan geçilmeyen oynamayında ıslak odunla dövdüren sağlam bir oyundur.


0 yorum:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *